Sprzedaż bezpośrednia podstawy

Sprzedaż bezpośrednia, handel, ofertowanie – jakbyś tego nie nazwał, to zawsze chodzi o transakcję kupna-sprzedaży. Znajdziesz w niej dwie strony – sprzedawcę i klienta. Ludzie od wieków sprzedają i kupują, więc można śmiało powiedzieć, że sprzedaż bezpośrednia jest wieczna. Bez względu na używaną walutę, sprzedaż bezpośrednia jest częścią codziennego życia. Przygotowałam dla Ciebie serię artykułów, dzięki którym lepiej poznasz istotę sprzedaży bezpośredniej.

Sprzedaż bezpośrednia podstawy
Kluczowe obszary sprzedaży bezpośredniej.

Po pierwsze poznasz najczęstsze przekonania na temat sprzedaży bezpośredniej.

Najpierw rozłożę na czynniki pierwsze podejście klientów do sprzedaży bezpośredniej. Wspólnie sprawdzimy, co o niej myślą klienci oraz jakie towarzyszą temu emocje. A następnie dowiesz się, jakie sam masz przekonania w tym temacie dzięki krótkiemu ćwiczeniu.

[EDIT] Przekonania klientów na temat sprzedaży bezpośredniej znajdziesz TUTAJ.

Po drugie dowiesz się, czym jest sprzedaż bezpośrednia i jaką rolę odgrywa w niej sprzedawca.

Sprawdzimy definicję sprzedaży bezpośredniej, jakie ma ona cele oraz kim jest profesjonalny sprzedawca. Dowiesz się też, jakich branż dotyczy sprzedaż bezpośrednia. A to wszytko pozwoli Ci wgryźć się w temat głębiej! Być może zmienisz też swoje nastawienie do sprzedaży bezpośredniej i sprzedawców.

[EDIT] Rolę sprzedaży bezpośredniej i profesjonalnych sprzedawców znajdziesz TUTAJ.

Po trzecie dowiesz się, kiedy klient kupuje i jaki ma na to wpływ sprzedawca.

Dowiesz się, jakie są najważniejsze czynniki gwarantujące skuteczną sprzedaż bezpośrednią. Poznasz też argumenty za tym, dlaczego profesjonalni sprzedawcy są potrzebni. Dalej sprawdzimy wspólnie, jak emocje mają się do sprzedaży bezpośredniej i czy jest to zajęcie tylko dla mężczyzn.

[EDIT] O skutecznej sprzedaży bezpośredniej przeczytasz TUTAJ.

Mówiąc krótko – pomogę Ci poznać sprzedaż bezpośrednią od podstaw. Dzięki temu polubisz ją i być może zmienisz o niej zdanie na bardziej pozytywne. A to dopiero początek! Później zagłębimy się w poszczególne etapy procesu sprzedaży bezpośredniej – od telefonowania, poprzez prezentację oferty i finalizację aż po obsługę posprzedażową. Dowiesz się, że proces sprzedaży bezpośredniej zaczyna się na długo przed samym spotkaniem sprzedażowym i trwa póki rozwijasz relację z klientem.

Zatem śledź uważnie mój blog i poznaj sprzedaż bezpośrednią od kuchni.


Do napisania!

Bernadeta Selwa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *